My name is Musfirah Shalleh .

salam eblyone .
My name is Musfirah Shalleh .
 want to know me ?
check this out .
|
|
|
V
 
1- aku anak tunggal . tapi tak bermakna aku manja . 
itu aku .
2- meminati bahan bacaan yang fiction . kerana aku suka berangan . 
itu aku .
3- aku tak suka merajuk . aku expressionless .
 itu aku .
4- aku PERNAH jatuh cinta . tapi cinta menyebabkan aku berhati batu .
 itu aku .
5- aku jatuh cinta dengan perkataan 'DIAM' tetapi tidak mampu untuk menjadi sebahagian daripadanya .
 itu aku .
6- aku boleh tidur selama duapulohjam sehari . tapi tak boleh study duapulohminit sehari . 
itu aku .
7- cakes and sugar addicted .
 itu aku .
8- freelance photographer . aku menyukai gambar tetapi tidak menyukai orang yang menangkap gambar aku . 
itu aku .
9- 'spider lily ' , aku jatuh cinta dengan bunga ini . bunga tersebut mewakili diri aku . 
itu aku .
10 - Hlovate , JK Rowling , Stephanie Mayer , Kim Harrison . my inspiration . 
itu aku . 
11- blogging , sleeping , eating , easily crying , laughing my habit . 
itu aku .
12- i am a long-silent-reader and follower .
 itu aku .
13- aku nikonholic. 
itu aku .

p/s - trying to forget is easy . trying to forgive take a time . 

Popular Posts