for the time left .

salam eblyone .
jyeah ! 
tinggal lagi berapa hari jew nak S P P P P P P P M !
oh My !
perasaan aku ?
tah , tak berapa betul kowt .
mungkin teruja ? 
mungkin gementar ?
mungkin gembira ?
mungkin takut ? 
yeahhhh , banyak keMUNGKINan yang menghingap diri aku ini . 
tapi yang pasti . 
aku takut nak ambik RESULT nanti lepas aku pulun jawab tah ape-ape masa exam. 
aku teruja sebabbbbbbb  , aku nak lihat sejauh mana prestasi aku lepas aku berusaha beberapa minggu terakhir :)
aku gementar sebabbbbbbbbbbbb , soalan dia akan berbeza dengan tahun-tahun-tahun yang sebelum nyer . aku dah buat banyak tahun-tahun yang dulu-dulu punya soalan so , harap banyak yang soalan lebih kurang jew la . HEHE :)
aku gembira sebabbbbb , aku nanti lepas habis SPM aku bebas . nak online duapulohempatjam pown tak ada sapa nak bising . nak tido gaya kuak kupu-kupu pown tak ada sapa nak kejut bangun pagi untuk study , maka dengan habisnya SPM aku boleh tido selama empatpulohlapanjam .... :) 

p/s- countdown tinggal lagi 5 hari . oh my Allah . bersediakah aku ? heeeeeeee .

Popular Posts