what a boring life !

salam eblyone .
yeah , finalllly !
i got to spend some time in here .
muahehehehehehehe :)
*sekarang neyh aku dah tak reti buat ayat bm , pengaruh zombie ar suruh aku cakap omputih . oh My . :)
oke , 
hari neyh kter cakap bahasa 'melayuglish' .
alright , let's beginnnnnnnnnnnnnn ~
hari ini subject yang diambil - CHEMISTRY-
dan aku tak tahu aku nak tulis apa pasal subject neyh .
bak kata \laushi (sir LEE BEN KUAN)/
*atom-atom yang berbeza , dari unsur yang sama , proton number yang sama , bilangan nucleon yang berbeza . 
\tak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia ./
oke , aku tipu . sir aku tak pernah kate ape-ape pown .
di hanya cakap kat aku :
'Musfirah , buat betul-betul jangan careless . nanti jawapan salah markah pown tak dak
oke sir , saya dah buat yang terbaik puuuuuuuuunyer tadi :)
hari ini aku nak bercerita tentang :
kehidupan abadi yang sangat membosankan lalu menyebabkan seseorang itu telah keguguran rambut yang begitu banyak kerana kehidupannya yang berliku dan membosankan .
gler panjang tak apa yang aku nak cerita hari ini ?
aku nak cakap larh . 
aku tinggal lagi -dua paper- untuk diskorkan .
jyeahhhhhh !
tapi , 
aku rasa tunggu dua paper tuh dah macam tunggu duapulohtahunnnnnnnnn tahu ! 
aku hanya budak pure science account . 
aku ada sepuloh subject tapi aku nak target lima jew larh , InsyaAllah . 
aku bukan budak genius yang boleh jawab sebijik macam buku teks dan aku juga bukan budak yang suka study awal-awal .
aku hanya budak biasa yang suka ditegur dan ketawa .
sekarang ini hidup aku tak boleh lagi melebihi sepuloh jam untuk bermain = ="
kena memperuntukkan masa selama 9 satu per dua jam untuk belajar dan satu per dua untuk bermain
\nampak sangat larh tipu/
oke aku mengaku , aku tipu tapi aku kata la
memang masa belajar melebihi masa untuk bermain okeeeeh ! 
aku tak boleh main perang-perang dan menyebabkan mata menjadi panda kerana keinginan yang terlampau untuk bermain game .
lagi , aku telah menuju ke alaf baru dimana aku telah menjadi senyap dan sunyi dimana pada zaman dahulu kala aku TAK PERNAH senyap camgini .
dan juga , kehidupan aku telah menjadi serba tidak kena kerana telah menampal , menempek , menconteng dan juga paling tidak kurang membaca buku didepan jamban kerana ingin menghafal fakta .
tidakkah itu menyebabkan 'pathetic' nya kehidupan aku dan likunya terus kedepan dan membuatkan nya membosankan . 
Arrrgh . oke , sekian sahaja nukilan alam semasa aku dalam keadaan separa sedar selepas menjawab soalan yang aku tak tahu aku jawab apa .
oke , bye .

p/s- the man that travel among moutain , begin when touching a small stone .

Popular Posts