the day of FREEDOM-06122011

salam eblyone .
FREEEEEEEEEEEEEEEEDOM !
yeah , 
aku dah HABIS EXAM
aku dah HABIS FORM 5 .
aku dah DEWASA
perasaan masa keluar dewan peperiksaan untuk last paper tuh tak dapat dibayangkan macam mana .
excited yang tak pernah wujud dalam diri ini tetiba pulak datang .
lepas keluar dewan :
 aku , amalin , zomb, ain terus cabut . 
rakan sekelas aku nak posing maut depan kamera , tapi aku kan peeeeeeeeeeeeemalu :)
so aku cabut awal larh . 
 kat sekolah aku ada bangunan yang tunjuk lencana besar , 
aku siap tabik spring ala-ala bye-bye
dalam hati kata , 
\InsyaAllah tahun depan kita jumpa lagi/
begitu excited , teruja segala bagai yang positive dalam diri ini :)
lepas neyh dah tak ada orang kata 
"firah , cukup-cukup larh online . exam nanti ....... "
"mus , dah baca buku ke tak ?"
oke , serius dalam mood yang tak ada sapa boleh rosakkan . 
*muaHAHAHAHAHAHA .
oke tuh jew nak cite 
kbai :)


p/s : \senyumsehinggabuatmukamacamNOBITA/ :))))))

Popular Posts