Life is not a fairytale .

salam eblyone
sebenarnya aku tak tahu nak post apa . 
tapi this pretty lady neyh suruh post jugak . 
so , dalam dok-dok cari idea , 
kettttttttting *tu diaaa sound effect tak nak kalah ;)
aku pown baca balik apa yang aku tweet kat twitter , 
'Life is not a fairytale.

apa yang menyebabkan aku berfikiran macam neyh sebab aku dah temui berbagai-bagai manusia . 
yang baik .
yang sopan .
yang jahat . 
yang kawin dua . 
yang suka menipu . 
yang suka photostat orang lain . 
seeeeeeee, life is not a fairytale . 

korang tak akan jumpa manusia sebaik Nabi Muhammad SAW di muka bumi ini .
korang jangan harap ler macam fairytale ada puloook prince yang akan tolong korang waktu korang tengah dalam kesusahan .

manusia sekarang , dah mana ada sifat perikemanusiaan
semua buat nohhhhhin jew , janji segala urusan dia siap . 
orang lain tak payah nak tolong dah . 
tengok , life is not a fairytale . 

lagi-lagi-lagi , 
apabila korang mintak sesuatu , 
tak de nyer 'kaaaaaching' tetiba jew apa yang korang mintak ada kat depan mata . 
tak de maknanyer , 
korang kena berusaha sedaya upaya yang ada untuk memenuhi impian korang nyer pun . 
so , kesimpulannyer pun :
life is not a fairytale . 

p/s : Okeyh , sekarang neyh aku memang dah tak lalu dah . Amik lesen . amik lesen . haaaaaaaa *longgg sigh =...=

Popular Posts