rules of universal law .

salam eblyone .
selepas aku menghadap buku-buku ilmiah yang bertimbun didepan mata ,
aku mengambil keputusan untuk membuka lappy disebabkan kengantukan yang amat sangat.
telinga dicucuk dengan 'headphone' . 
dan tetibe pulak jatuh hati dengan lagu dari -The Script- .
yeah , 
they are awesomeeeeeeee :)
*jatuh hati dengan vocalist dia . HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
oke ,
hari ini bukan nak membebel pasal buku , the script , mengantuk and all the bla-bla-bla stuff .
hari ini nak bercerita pasal
'Undang-undang Dunia .'
-the universal law-
yeah ,
apabila aku membaca balik buku :
---> Contengan Jalanan , karya Hlovate <---
my feberet book yang aku rasa aku dah baca berpuloh-puloh  kalinya .
baru aku tahu yang sebenarnya kita mempunyai Undang-undang dunia yang telah tercacat dalam Al-Quran .
tetapi ,
ramai yang terleka dan berfoya-foya tentang undang-undang yang telah dipertetapkan oleh Allah SWT . 
termasuk : aku juga  .
tidak mengambil peduli dan tahu tentang apa yang diperkatakan oleh Allah tentang undang-undang tersebut .
alpha dengan kekilafan dunia .
aku terleka . 
oleh itu ,
mulai sekarang aku aku cuba memperbaiki kekilafan tersebut dan cuba yang terbaik untuk menempatkan diri dikalangan orang yang bertakwa kepadaNya .

p/s- when you break 101 universal law , you are totally drowned .

Popular Posts