Nonsense .

salam eblyone .
biasa la mood perempuan , 
kadang kala ada 'moody' nyer .
begitu jugak aku .
tah la , sejak kebelakangan neyh .
aku rasa macam tah larh . 
rasa malas nak cakap dengan orang .
rasa malas nak tegur dengan orang . 
rasa malas nak tengok muka orang .
rasa malas nak keluar dari bilik . 
semua yang tak berkaitan dengan aku , aku malas nak peduli .
sampai mak aku balik kerja pown aku malas nak tengok .
\tak baikkan aku buat macam tuh ?/
tapi , aku buat jugak macam tuh . 
haisssh , apa larh nak jadi dengan aku neyh . 
zombie nanti nak pegi PLKN . 
lagi bertambah malas dan jarang larh aku nak update blog . 
sebab aku tahu , tak ade siapa yang baca blog buruk aku neyh . 
lagi , 
aku rasa macam aku neyh memang bodoh jew selamanya .
selagi mana aku usaha , aku akan ketinggalan jauh dari rakan-rakan aku .
yelah , aku memang tak pandai . 
nak kira segala bagai mathematic , add math , akaun . 
haaaaaaaaaaaaaaa. 
aku tak tahu larh prestasi aku macam mana .
aku kesian kan abah dengan mak aku .
diaowang letak harapan yang menggunung dekat aku sebab aku sorang jew anak diaowang .
aku tahu diaowang tak nak kasi aku pressure tapi , aku rasa memang aku pressure gler . 
kadang kala aku rasa macam aku neyh tak layak jew dalam keluarga neyh . 
mak dengan abah aku pandai , bekerjaya . 
aku neyh ?
aku suka menulis dan membaca buku yang berunsurkan fantasi jew .
aku suka berangan dan aku nerd . 
aku tak pandai bergaya dan aku tak cantik , 
aku tak mempunyai bentuk tubuh badan yang diidamkan dan aku hanya suka ketawa serta makan .
aku tak mempunyai ciri-ciri perempuan idaman lelaki . 
aku hanya budak perempuan biasa . 
yang tidak suka membuat aktiviti yang berkaitan dengan physical .
haaaaaaaaaaaa . 
tah la , aku tak tahu aku merepek apa . 
aku mintak maaf kalau korang baca sesi luahan hati aku yang merepek neyh .

p/s - forgiving is just giving a little room in your heart .

Popular Posts