Baik | Buruk

salam eblyone . 
hari ini aku akan bercerita tentang diri aku sendiri . 
setiap manusia ada kebaikan dan keburukan mereka tersendiri , ye idddok ? 
aku ponggg ada larh jugak . 
tapi aku neyh manusia biasa yang lemah lagi hina , maka kebaikan aku sikit berbanding berzillion keburukan . 

oke , lettttttttt's begin : 
-aku akan jadi baik apabila aku dapat ketttttting , duit derrr . HAHA 
-aku akan jadi buruk bila aku naik hangin . *tapi jarang berlaku sebab aku cool . HAHA


-aku tak tahu larh baik ke buruk sebab aku straight forward . no shadow-shadow okeyh ? 
lagi-lagi , 

-aku akan jadi baik bila aku tengok baby-baby-baby ooohhh *pengaruh enche hatim buat ayat baby tuhhh . 
-aku akan jadi buruk bila orang guna barang aku tak mintak kebenaran . memang hangin neyh . *kata cool ;)

-aku akan jadi baik balik bila aku tengok budak-budak sudi dengar aku bercerita . Cita-cita aku nak jadi cikgu tadika . KAHKAH . 
-aku akan jadi buruk bila taufan melanda rumah . rumah jadi sepah seranah sebab mereka tak reti kemas . *kanak-kanak ribena tuh =..= 

-aku akan jadi baik sekelip mata bila boyfriend aku ada kat depan mata . SN . *pengsaaaan* 
|
|
|
*SN tuh Samsung Note . KEHKEHKEH 
-aku akan jadi buruk balik bila aku rasa geli-geli sebab handdphonngg vibrate kat pocket masa tengah tengok wayang . =..=

-aku akan jadi baik lagi sekali bila aku pegi rumah Charlie and The Chocolate Factory *tapi , wujud ke tak ? 
-aku akan jadi buruk balik bila orang kejut suruh bangun pukul 2 pagi untuk teman pegi tandas . *tandas bukannyer luar rumah . kat dalam bilik juga nyer punn . 
okeyh , itulah sedikit sebanyak baik dan buruknya aku . 
till we meet again in the next post . 

p/s- kesakitan yang menyegat selepas bertahun *ye la sangat bertahun aku tak main squash =..=

Popular Posts