Nur Emylinna Abd Razak .

Salam eblyone , 
Selamat Hari Jadi buat :
Emylinna Razak aka Kngah ,

(*abaikan yang pakai tudung pepetak itu
kat sini kakak nak ucapkan , 
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
*bak kat zomb , cepat amiiiiiiiin mana taw Allah makbulkan . 
yer , walaupun aku tak rapat waktu kecik dulu dengan kngah , 
tapi , 
sekarang semakin meningkat dewasa , 
aku baru kenali rapat dengan dia . 
ya dia , kngah yang membuka mata aku untuk mengenal erti luar dari rumah dan dunia . 
kngah yang selalu bagi nasihat dekat aku dikala aku jatuh . 
kngah yang shopping dengan aku dan tidak malu untuk berjalan bersebelahan dengan aku .
kngah yang selalu ada disisi aku dikala aku kehilangan seorang yang paling rapat dengan aku . 
kngah yang mendengar segala luahan aku yang tak dapat aku luahkan di hadapan mak dan abah , 
dan kngah yang sentiasa tidak jemu untuk menasihati aku agar bergerak kehadapan . 
untuk kngah , 
dengan seikhlas hati kakak ucapkan terima kasih banyak sebab sentiasa panggil kakak waktu nak pegi memana , yang sentiasa berjalan bersebelahan kakak tanpa rasa malu dan meminta pendapat kakak tentang apa-apa . 
terima kasih kngah & Selamat Hari Jadi :')

p/s-walaupun aku tak rapat dengan kngah dulu , tapi sekrang aku sudah anggap kngah sebagai kakak aku sendiri ;)

Popular Posts