Planing vacation part 2


Aku rasa macam eksited gila ahhh sebab lagi 1 weeks more aku akan bercuti. Tak ada la jauh sangat. 18 Disember hari yang di tunggu untuk memulakan perjalanan sebagai seorang pengembara. Macam seronok je.. Macam best je.. Macam awesome je.. Jyeaaah aku tak sabar pula. Aku harap semua menjadi dan aku selamat sampai disana dan selamat pulang ke sini. Lagi satu, list untuk aku bawa barang memang panjang gila. Biasalah bila seorang perempuan pergi vacation belambak gila barang nak kena packing. Tapi itu untuk mak aku la. Bagi aku. Sekadar bawa bekalan makanan yang satu bagasi itu cukup. Kalau baju cukuplah dua tiga pasang yang berlengan panjang, jeans sepasang dan tudung yang boleh matching dengan t-shirt yang aku akan packing letak dalam bagasi. Aku juga sedang menunggu kasut yang telah aku order dekat Zomb untuk dipakai nanti. Yahooooo. Doakan aku weyh agar semua jadi :)

Popular Posts