Result.

Untuk hari neyh.
Aku dapat result sem 3 aku.
Walaupun begitu, ada yang baik ada dan buruk.
Aku terkejut sebenarnya dan rasa hanya mampu untuk menitiskan air mata sahaja.
Aku pernah merungut dalam hati kalau result aku tak baik macam mana aku nak cakap dekat mak dan abah.
Mungkin ini salah satu percaturan hidup aku yang salah ?
Mungkin.
Namun, ada juga yang baiknya.
Aku dahulu yang tak pernah ekonominya sebaik begini dapat pulak result begini cantik.
Terima kasih, Ya Allah.
Moga engkau bagi result yang lebih baik untuk yang akan datang.
Result keseluruhannya.
Hmmm, sebenarnya dalam fikiran aku bercelaru banyak perkara.
Tapi bagi aku result kali ini yang mungkin paling worst dalam sejarah hidup aku.
Tapi mungkin juga yang paling baik pernah aku dapat.
Namun, aku rasa sedih pula.
Sebab aku rasa macam aku dah 'let down' diri aku pula.
Haiiish. Aku tak tahu nak kata macam mana.
Sedih, kecewa dan gembira bercampur rasa.
Macam apa sahaja.
Aku harap, aku tak hampa.
Aku harap juga, keputusan berubah.
Untuk yang lebih baik.
Aku juga harap yang aku dapat yang terbaik.
Moga Allah bantu aku.

Popular Posts